Doorgaan naar hoofdcontent

De 650ste reactie, bedankt!

Het is al weer een poosje geleden, maar op 26 mei jl. plaatste Jenny de 650ste reactie op mijn website.
Het is nooit te laat voor een bedankje, dus via dit logje wil ik je heel erg bedanken voor de lieve reacties die je telkens op mijn site plaatst. Dit wordt erg gewaardeerd!
Jenny heeft zelf ook een mooie website waar zij geregeld mooie foto's plaatst van haar bezoekjes aan dierentuinen, de natuur en haar katten. Zeker de moeite waard om ook eens een kijkje op te nemen!
Deze keer een collage met foto's van prins Nicolas van Zweden. Op 15 juni jl. vierde hij alweer zijn 2e verjaardag!
© Kungahuset / Facebook prinses Madeleine van Zweden

Reacties

  1. Wat heb je weer een superleuke collage voor me gemaakt, ik zag hem ook in de mail, mag ik je hier hartelijk voor bedanken?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Heb je tips/vragen/opmerkingen?
Laat hier dan gerust een reactie achter.