Doorgaan naar hoofdcontent

550ste reactie!

Op 17 december plaatste Jenny de 550ste reactie op mijn site. Jenny, heel erg bedankt voor de lieve reacties de ik elke keer van jou mag ontvangen!
Omdat het weer bijna kerst is deze keer een collage met daarin de kerstfoto's van het gezin van prinses Victoria en prins Daniel.
Op 17 december 2016 kreeg ik van Jenny ook een collage met daarin prachtige foto's van allerlei soorten apen. Zij maakte deze collage als een eindejaarsverrassing. De foto's van de apen had zij voor mij uitgekozen omdat ik zo erg van apen houdt ;-)
Jenny, heel erg bedankt voor deze leuke collage!
Jenny heeft zelf ook een eigen website; http://loekje19.blogspot.nl/ . Op deze hobbyblog plaatst zij leuke verhalen en foto's van haar huisdieren en haar bezoekjes aan de dierentuin.

Reacties

  1. Lief zeg! Ik zag zo de foto van dit jaar voor het eerst. Dank je. Plaats m snel op de speciale pagina.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Heb je tips/vragen/opmerkingen?

Laat hier dan gerust een reactie achter.