Doorgaan naar hoofdcontent

Update over mij - Nieuwe foto's van Prinses Amalia van Luxemburg!

Even over mezelf
I.v.m ziekte heb ik de afgelopen weken niet kunnen bloggen. Inmiddels voel ik me gelukkig al weer wat beter en ga ik ook weer naar school. Aangezien het al bijna vakantie is, nog vier weekjes (!), en ik voor de vakantie nog een toetsweek heb gaat het leerwerk bij mij nu even voor. In de tijd die ik overhoud na het leren wil ik proberen om nog wat logjes te maken en plaatsen over het afgelopen nieuws over de jonge koninklijke garde. Dus houd de site in de gaten!

Groetjes,
Corina

Nieuwe foto's van Prinses Amalia van Luxemburg!
Er zijn 5 nieuwe foto's van Prins Felix, Prinses Claire en prinses Amalia van Luxemburg! Op de foto's kunnen we zien dat Amalia stukken groter is geworden. Het meisje werd geboren op 15 juni 2014 en heet voluit Amalia Gabriela Maria Teresa.

Reacties